Herritarren Postontzia: kontsultak, eskertzeak, kexak eta iradokizunak

Telematikoki

Telefono bidez

Dokumentuak

Tramitearen deskribapena

Herritarren Postontziaren bitartez herritarrak udalarekin harremanetan jar daitezke kontsultak egiteko, udal zerbitzuak hobetze aldera iradokizunak egiteko edo horien funtzionamenduarekin lotutako kexak adierazteko. Bide publikoko gorabeheren (matxurak, kalteak…) jakinarazpenerako herritarren laguntza ere kanal honen bitartez eman daiteke.

Zeinek egin dezake eskaera

  • Herritarrak oro har

Noiz egin daiteke eskaera

Urte osoan zehar

Ebazpen eta isiltasun zentzuaren epea

  • Epe legala: 10 egun
  • Isiltasun zentzua: Ez dagokio

Prozesuaren urratsak

  1. Eskaera inprimakia/alta betetzea
  2. Eskumena duen zuzendaritzari banatzea/esleitzea
  3. Eskumena duen zuzendaritzaren barne kudeaketa ebazteko eta erantzuna emateko
  4. Erantzuna

Izapidearen arduraduna

Departamentua: Lehendakaritzako Zuzendaritza

Bestelako informazio interesgarria

Donostiako Tranbia Konpainiarekin (DBUS) lotutako kontsulta, kexa, iradokizun eta erreklamazioetarako, sartu esteka honetan.

Datu babesa

Aurkibidera itzuli Atzera itzuli